Aanstaande vrijdag 3 maart gaan onze beide apotheken over op een nieuw computersysteem. Dit systeem gaat zowel u als ons een hoop voordelen bieden in de toekomst. Wij kunnen u dan onder andere een herhaalservice aanbieden en duidelijke track & trace informatie rondom uw recept.
Lees hieronder wat dit voor u betekent:
Vrijdag 3 maart wordt begonnen met het overzetten van alle bestanden en het omschakelen van alle apparatuur.
Dit betekent dat wij vrijdag helaas geen recepten meer klaar kunnen maken of ontvangen van de artsen. Indien u een e-mail van ons ontvangen heeft dat uw medicatie al klaar staat kunt u dit wel gewoon af komen halen. We hebben met uw huisarts afspraken gemaakt rondom het leveren van spoed recepten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een antibioticumkuur. Als u twijfelt of uw recept een spoedrecept is, neem dan contact met ons op (bij voorkeur per email).
Heeft u een spoed recept?
Uiteraard helpen wij u daarmee. Wij zullen hiervoor samenwerken met onze collega apotheek in Culemborg: apotheek Parijsch. We zullen u de medicatie niet direct kunnen leveren, maar wel dezelfde dag. Samen met u zoeken we naar de beste oplossing.
Op maandag 6 maart zullen wij in de loop van de dag weer volledig open gaan. We werken dan met het nieuwe systeem, al zal dat in het begin even wennen zijn. Voordat wij volledig open zijn kan u wel al medicatie ophalen die al voor u klaar staat en waar u een mail over heeft ontvangen.
Uw aangevraagde herhaalmedicatie kan door de overgang iets langer op zich laten wachten. Mocht u hierdoor in de problemen komen laat het ons dan vooral weten (bij voorkeur per e-mail).
Onze excuses voor de eventuele overlast en we hopen op uw begrip.
|